Verloting AGM scooter t.b.v. de stichting door “Glamour Bingo”

Lieve vrienden,

Op 1 december zal de “online Sinterklaas live gamble night” worden gehouden via Facebook. Georganiseerd door de dames van Glamour Bingo.

Alles live via FaceBook en natuurlijk volledig corona proof.

Na afloop zal de verloting, van de uiteraard nieuwe AGM scooter met een waarde van €2100,00 zijn, zie foto. Deze scooter is Grotendeels gesponsord ♥️
We hebben een partij loten van de dames van Glamour Bingo gekregen en hopen deze natuurlijk allemaal te verkopen. Hoe meer loten er verkocht worden, hoe groter de opbrengst voor de Stichting!! Een mooie en welkome actie nu veel afgelast is en veel inkomsten van de stichting zijn weggevallen door de corona pandemie.

De loten kosten € 10,- per stuk en kunnen worden bestellen door middel van een persoonlijk bericht op onze FaceBook pagina of door te reageren op het bericht over deze actie op onze FaceBook pagina.

De Loten kunnen worden bezorgd, gescand en verstuurd via e-mail, maar mogen natuurlijk ook gehaald worden.