20 – 22 augustus 2021: Inzameling Internationaal Vliegerfestival Emmen

Hoe fantástisch is het dat zo’n mooi, groot en ruim opgezet festival als het Internationaal Vliegerfestival Emmen wederom de Stichting Joëlle’s helping hand als één van haar Goede Doelen heeft uitgekozen om geld voor in te zamelen 💛

Tijdens dit gratis 3-daagse festival voor jong en oud gaan zij wederom proberen een mooi bedrag voor o.a. de stichting in te zamelen door middel van “Het rad” en “de grabbelton” in de “goede doelen tent”. Ook worden prachtige, unieke vliegers door de deelnemende vliegeraars aangeboden op een vliegerveiling.

20, 21 en 22 augustus aan de Grote Rietplas te Emmen

De goede-doelen tent en de vliegerveiling hebben tijdens het Vliegerfestival maar liefst €1200,00 euro voor beide goede doelen opgehaald. De stichting Joëlle’s kan een prachtig bedrag van maar liefst €600,00 tegemoet zien. Wij zijn hier ontzettend blij mee en dankbaar voor. Aan eenieder die hier een bijdrage aan heeft geleverd: ontzettend bedankt!!!

€600,00 zijn 40 nachten die één of meerdere gezinnen op loopafstand van hun zeer ernstig ziek kind kunnen verblijven zodat zij er dag en nacht voor hen/elkaar kunnen zijn!