Locatie DE COLLINK, Postweg 125 te Barger-Compascuum; Zaal open: 19.00 uur, aanvang 20.00 uur

CharityBINGO 15 mei

Prijs : € 25,00 incl kop koffie/thee met zoete hapjes en tussendoor hapjes van Hd Partyservice Emmen.

Informatie Charity Bingo

Stichting Joëlle’s Helping Hand organiseert op vrijdag 15 mei een BINGO waarbij prachtig prijzen te winnen zijn!!
Locatie: DE COLLINK postweg 125 te Barger-Compascuum.
Zaal open: 19.00 uur, aanvang 20.00 uur

Kaartverkoop via:

Wil je erbij zijn, wees er dan tijdig bij. Er zijn een beperkt aantal kaarten beschikbaar en vol=vol!

Door de meer dan gulle sponsoring van de prijzen gaat het volledig bedrag van de toegangskaarten naar de Stichting Joëlle’s helping hand.

Om gezinnen te kunnen blijven ondersteunen heeft de Stichting Joëlle’s helping hand jaarlijks minimaal €5000,00 nodig. Met het organiseren van onder andere de Chartity BINGO, tijdens de benefiet-tweedaagse op 15 en 16 mei hoopt de stichting een beste sprong richting die 5000 euro voor dit jaar te maken ♥ .