1 December 2020: Verloting AGM scooter

Glamour Bingo verloot een AGM scooter ter waarde van € 2100,- en de opbrengst van de scooter gaat geheel naar Stichting Joëlles Helping Hand .

De dames van de Glamour Bingo gaan zich wederom inzetten voor de stichting en hopen hiermee natuurlijk een mooi bedrag op te halen. Dank jullie wel dames! Dankbaar dat velen zich blijven inzetten voor onze stichting. Samen bereik je zoveel meer.

De eerstvolgende datum blijft 1 december. Deze avond staat in teken van stichting Joëlle’s helping hand en de gereserveerde plaatsen blijven staan. Natuurlijk is op deze avond  Sinterklaas met zijn Pieten aanwezig. Op deze avond wordt ook de AGM scooter, deels gesponsord,  t.w.v. 2100 euro verloot. Loten hiervoor kosten 10 euro per stuk. De gehele opbrengst is voor de Stichting Joëlle’s Helping Hand.

Mocht de bingo door het corona virus niet door kunnen gaan, dan wordt de scooter alsnog onder toezicht verloot. Volgende week gaan we alvast de loten van de scooter bezorgen. Wil je één of meerdere loten, stuur dan een p.b. aan Glamour Bingo.